Zwroty i reklamacje

 

 

Reklamacja, gwarancja, zwrot

 

  1. Umowa sprzedaży objęte są nowe produkty.
  2. Zwrotowi nie podlegają produkty takiej jak: książki, e-booki, zakładki.
  3. Kupujący może złożyć reklamację w przypadku gdy doszło do uszkodzenia zakupionych przedmiotów fizycznych lub otrzymaniu innego zamówienia bądź niekompletnego.
  4. Rozpatrzenie reklamacji zakupionych produktów odbywa się przez adres e-mail zamieszczony w regulaminie oraz w stopce sklepu. 
  5. Zwrot kosztów następuje po otrzymaniu przez sprzedającego reklamowanego produktu. 
  6. E-mail dotyczący reklamacji proszę tytułować. „Reklamacja produktu”. W e-mailu powinien się znaleźć dokładny opis szkody oraz zdjęcia dowodzące je. 
  7. Kupujący może złożyć reklamację do 24h po otrzymaniu przesyłki. 
  8. Koszty przesyłki dotyczące zwrotu pokrywa kupujący. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl